Merve59 Bebeğim bronşiolit olmuş dedi doktor antibiotik ve ventolin nebül başladı. Buhar, öksürük şurubu ve antibiotik yanında ne yapsam çabuk iyileşir 😐 içi çok dolu, o nefes alamadıkça ben kendimi çok kötü hissediyorum 😐