Bebegim 18 aylık bugun kontrole goturdum yumurtalıgı yukarıda dedi Çocuk cerrahide yonlendırdı gittik oraya da 2 hafta sonra kontrol ve amelıyat dedi.,yumurtalıgın yukarıda olması ameliyatını olan bebiş anneleri var mı?? Varsa amelıyat sureci nasıl gecti