Ozlemce Merhaba annişler. Dişim cok kotu durumda cekilmesi gerekiyor dr bunu verdi emzirirken elbet sute gececek ama sorun olmaz dedi. Mikrobun sute gecmesi daha kotu dedi. Kullanan yan etki goren var mi?
cylnchngr Ozlemce ben farklı bir tedavi için antibiotik kullanmak zorunda kaldım ama 2. Günü bebeğimin poposunda kızarıklık oldu ben antibiotiğe bağladım çünkü bırakınca geçti bidahada cesaret edemedim
Prensiminannesi Ozlemce canım emzirirken hamileyken her an içtim bu antibiyotikleri Allaha emanet oyle agrıyorki o diş de valla zehir verseler içersin 🤦🏼♀️