Hanımlar sabrım da bende tükendim artık. 13 aylık bebeğim uyku sorunu beni iyice tüketiyor gece yarim saatte bir uyandı uyutuyorum tekrar uyanıyor. 4 aylıkken uyku eğitimi vardı ama 8. Aya gelince dişler çıkmaya başladı ve düzen gitti düzeltemiyorum da. Bugün uyku eğitimine başlamayı düşünüyorum beşiğinde yatmak istemiyor benimle uyuyor. Ama artık tükendim akşama kadar ayaktayız gece de uyumayinca halim de moralim de kalmadı. Daha önce uykudan önce duş aldırıyordum tekrar öyle yapmayı planlıyorum. Bu işi yapanlar var araştırdım ama şu şartlarda onlara da verecek param yok. Sizlerin fikirlerini almak istiyorum.