RaziyeNu Kızlar bebeğim 17 aylık astronot tipi montmu almalıyım yoksa normal montmu hangisi daha iyi olur sizce
Yamanikomm RaziyeNu Bemce sizin beebginize normal mont daha rahat olur nacizane astronot bira daha minil bebeklere daha kolay oluyor
Ah_neredeee_vah_neredeee RaziyeNu kızım 21 aylık astronot aldım kreşe gidip geleceği için . Sizde çok dışarı çıkan biriyseniz astronot bence
agacsizkoala RaziyeNu 17 aylık hareketlerini kısıtlar o yüzden rahat edemeyebilir normal mont daha mantıklı bence
Rain Bende bunu düşündüm ama normal mont almaya karar verdim. Hareketini de kısıtlamaz diye düşünüyorum.
RaziyeNu Ah_neredeee_vah_neredeee bende bu şekilde düşünüyorum canım bacaklarını falan sardığı için üşütmez diye ama kararsız kaldım
Ah_neredeee_vah_neredeee RaziyeNu Ben geçen yılda astronot kullandım hareketlerini falan da kısıtlamadı bizim :) Mis gibi sıcacık gezdi hep bizimle aklımda kalmadı hiç acaba bacakları üşüdü mü üzerine bişey öğreti mi gibi . Ama tabi yine siz bilirsiniz :)