lavisko merhaba benim bebeğim yaşamıştı. 5 gün kaka yapmadı. Çok zorlndı, ağlıyordu. Her bez değişiminde masaj yaptık, bacak hareketleri yaptık. Mamasına sadece 1 öğünde yaeım çay kşığı zeytinyağı ekledik. Poposuna zeytinyağı sürdük. Yüzüst yatırıp sırtına ve beline masaj yaptık. Birden anne sütünden kesmek zorunda kaldğımız için böyle olmuştu. Anne sütüne geçince düzeldi.
Her bebek bir olmuyor. 10 güne kdar da normal kabul ediliyor.
Usanmadan siz de masaj yaptırın, en nihayetinde yapıyorlar.
Zeytinyağı için de doktorunuza danışmadan kullanmayın.
Çok geçmiş olsun.