Biraz daha sabredin annesi. Hani zorlukta zirveyi görmeden kolaylık gelmez ya o misal bende aynı şeyi diyordum milletin bitiyor gazı bizim yeniden başlıyor diye ama ondan sonra gitgide azalıyor. Şuan 4 ay 10 günlüğüz sancılarımız tamamen bitmedi ama çok şükür eskiye göre çok çok azaldı o yüzden biraz daha sabır 😊