Ayca009 Merhaba kizlar doktor bugün aptamil mama verdi alerji mamasi dene dedi deneyenler yorum yapabilir mi nasil kullaniyordunuz hem emzirip hem mamayı
Medusafer Ayca009 normal mama gibi kullanılıyor 30 ccye 1 ölçek mama benim kizim çok seviyor hiç tatlandırıcı kullanmadım bazı bebekler sevmiyormuş doktorumuz içmezsem vanilya surubuyla tatlandir demişti ama hiç gerek kalmadı
Ayca009 Medusafer benimkide içti hatta gazini kendi çıkardı sütüm ona gaz yapiyor demk ki ama kestim sut ürünlerini niye gaz yapar ki anlamadim bide kg alımı nasil az aliyor alerji sütü ile beslenen diyorlar
Medusafer Ayca009 evet hiçbir zaman coknkilo almadı ama zaten kilo iyi birsey değil ben diyet yaparken çok katı diyet yapmıştım ancak öyle rahatlamışti kizim