3 yaş yani şu an. En çok sarıldığı, öptüğü, kıyamadığı, kucağıma hala alabilecek kadar hafif olduğu, uyandığında bana seslendiği ve canım sıkkınken gelip annemm diyip sarıldığı başka zamanlar olur mu bilmiyorum ama ben 3 yaşı çok sevdim. 🥰
Ne tuhaf ki bebekken kucağa alışmasın artık unutsun diyoruz büyüdüğünde de kucağımıza almak için binbir bahane söylüyoruz. 🙈