Merhaba arkadaşlar.
Dün cüzdanımı kaybettim.
Bebeğim hastaydı peşinde koştururken kaybettim. Eve geldiğimde çantamda yoktu.
Eşim gittiğim yerlere baktı ama yok malesef.
İçerisinde bebeğim ve benim kimliğim vardı.
Çok bir para yoktu. Önemli olan benim için kimlikler..
Daha önce cüzdanı kaybolan var mı?
Süreç nasıl ilerliyor.
Teşekkür