Merhaba anneler
kosla ve domestos leke çıkarıcı kullanıyorum ama tam anlamıyla lekeler cıkmıyor renkli kıyafetlerde, oğlum kreşe gidiyor ve üstü pisleniyor haliyle inatçı lekeleri koslaya yatırıyorum yok anacım gene izleri duruyor sinir oluyorum , sizler ne kullanıyorsunuz kesin ve net memnun olduğunuz hiç leke bırakmayan marka varmı ✅ önerilerinizi bekliyorumm