Toprakseyran Merhaba kızlar biliyorsunuz ben çok post açtım burda sütüm az yetmiyor mamaya başlayacağım diye çok fikir danıştım çok da moral oldunuz çok sağolun. Bugğn aylık kontrolğm0z vardı ama bebeğim bir ayda yalnızca 500 gr almış o da üstüyle başıyla tartıldı o şekilde 500 gr çıktı. Yani 300 gr falandır kalın giydirmiştim zaten. Doktor sütün yetmiyor galiba bebeğin çok az kilo almış haftaya bir daha gel ona göre mamaya başla belli ki doymuyor dedi. Sizce de az değil mi aylık kilosu. Bebeği az kilo alıp bu durumda olan var mı? Çok ama çok üzgünüm demekki aç kaldı bebeğim bazen aklıma geldikce çok üzülüyorum biliyordum ama annelerin içgüdüsü güçlüdür derler ya bebeğin doymadığını sütümün az olduğunu anlıyordum 😔😔😔😢😢😢
Enfalmina Toprakseyran bebeğin suan kaç aylık ilk 3 aydan sonra zaten ayda 500 gram falan alıyolar kaç kilo bebeğin sık sık emzir sen dengeli ve kaliteli beslen sütün yağlansın emin ol çok güzel kilo alır hemen başlma mama bide öyle dene eğer olmazsa mamayada başlarsın tabi
Toprakseyran Ah_neredeee_vah_neredeee evet 1 hafta brklryemeyeceğim çünkü sütüm sıkınca bile gelmiyor aç kalıyor uyumuyor huzursuz oluyor ellerini yiyor kolum ağzına yaklaşınca meme sanıyor kolumu emiyor çekiyor hızlı hızlı aniden 😢 aç yani bir anne her şeyinden anlıyor bebeğinin aç olduğunu 😭
Toprakseyran Enfalmina ama üstünü kalın giydirip götürdüm üstüyle tartıldı ve onu hesaba katarsak bir ayda sadece 200 300 gr almış oluyor. Birde zaten kendim de sütümün olmadığının farkındaydım bir aydır yani gündüz hiç sütüm yok bebek de sütüm olmadığı için aç olduğu için gündüz uyuyamıyor
2maviboncuk Enfalmina Genelde bebekler 6aynina kadar her ay 1kilo veyq 700 gram arasında kilo almali 500az
Zuhallkahraman Toprakseyran tatlım 3.aysan sonra yavaşlar ama anne olarak sen bilirsin çiş sayısı azsa ver tsbiki mamayı. Aç kalmasın bebeğin. Mama öcü değil sonuçta
newmomdady Toprakseyran bebeginiz kaç kilo suan benimde 3 aya girdi gircek benimki mama almiyo sutumde yetmiyo sanki
Toprakseyran Zuhallkahraman evet gün içerisinde hiç çişi için değiştiremiyorum bezini çünkü o kadar yapmıyor kakayı yapınca temizliyorum bez kuru hep çok nadirdir gündüz çişli bez değiştirdiğim 😢
Pamircik Toprakseyran yanınızda destek olacak biri varsa her şeyi bırakıp sadece emzirmeye odaklanın. Bebeğiniz emdikçe sütünüz artar. En geç 1.5 saatte bir emmesi lazım. Saat başı bile emebilir. Bu şekilde 1 haftada artar sütünüz.
Toprakseyran Pamircik onu da denedim yiyip içmediğim şey kalmadı saat başı bazen yarım saatte bir emziriyorum yeşillik bol yiyorum protein bol tüketiyorum maltana süt yapıcı çaylar süt damlaları dinlenme uyku herşey aklınıza ne gelirse ama yok çoka z artık yoruldum
Toprakseyran Zuhallkahraman evet gündüz hiç uyku yok işte uyumadığı gibi huysuz ve ağlak oluyor başlıycam bugün aslında dün verdim öğlen biberonu tutamadı vicdan azabı çektim bir daha vermiycem mama dedim ama olmuyor aç olmasından daha iyidir mama
Pamircik Toprakseyran bir şey yiyip içmenize gerek yok. Tabi yediklerinize dikkat edin ama en iyi süt yapan şey bol bol emzirmek.
Zuhallkahraman Toprakseyran bu arada sizde süt arttırıcı şeyler tüketin. Önce sıfır stres tabi ☺️dut kurusu, ceviz, hurma, incir, yulaf, bol su. Ayrıca solgar tabletini kullanabilirsiniz bende baya etki etmişti.
esos93 Toprakseyran canm biberonu tutamiyosa mamayi şırıngaya çek memeni verirken kenarından şırıngayla yavas yavas agzina sık bide oyle dene
Toprakseyran Zuhallkahraman neler neler denemedim yi süt yapıcı şeyler yemekten çatlayacağım artık 5 litrelik hazır sulardan bitiriyorum günde söylediklerinizi bile denedim yeşillik bol bol tikettim protein neler neler süt yapan damla önerdi doktorum onu denedim ama olmadı malesf
Cennet24 Toprakseyran mamaya başla canım benim bebeğim de bir haftada 150gr aldı az dedi doktor takviye olarak mama verdim hiç takma sütüm niye yok diye karnı doysun ver önce göğsünü sonra mamayı ver sütunu çoğaltmaya çalış olursa olur olmassa olmuyor benim oğlum şuan 2aylik olcak o iyi olsun yeter Allah’tan mamalar var
Toprakseyran Cennet24 evet canım gerçekten öyle iyiki mamalar var mamayı sevsin içsin de en azından 😔
Toprakseyran esos93 yaa şırınga da var evde canım çok sağol bingin için biberon tutamıyor öyle yapayım çok teşekkür ederim 🌼