Merhaba kızlar .. bebeğim dün gece aniden ateşlendi . Sonra düştü kendiliğinden . . Ama Sanki vücudunun bir tarafı diğerinden daha sıcaktı tuhaf bir ateşti.akşamdan hiç bişeyi yoktu halbuki . Sabah yine kafası ve avuç içleri sıcaktı baya .Şuanda da iyi keyfi yerinde .Eşim öğretmen ve okuldan temaslı iki gündür . Bebeğim virüs olabilir mi ?? Bebeği covid olanlar belirtileri nelerdi acaba .