Zeynebinannesiii Kızlar paranox s fitil kullanan varmı ? Antibiyotik verdikten sonra ardından fitil atabilirmiyim acaba ? Birde ben şimdi antibiyotik veriyorum ateş dusurucuyu 4 saat sonra veriyorum aynı anda vermiyim dimi ?
Mrs_Mert Zeynebinannesiii sağlık bakanlığı tarafından toplatılan bi ilaç vardı. Paranox s diye hatırlıyorum. Bilen kişiler yazar umarım siz de iyice bi araştırın lütfen ben emin olamadım
Yusufeda Zeynebinannesiii canim benim bebeğimle hasta önce fili ver sonra ontibiyotiguni ver yani aralarinda yarım saat Bi saat olsun üç gundur inatçı Bi atesimiz vardi
2prematureannesi Zeynebinannesiii şiddetli ve düşmeyen bi ateş varsa yarım saat arayla verebilirsin ben fitil kullanıyordum bebekliginde çok memnundum
Ates_mami Zeynebinannesiii paranox toplatıldı paranox s kullanabilirsiniz. Antibiyotik ile beraber verilebilir
Zeynebinannesiii Mrs_Mert ben sadece paranox toplandı s toplanmadı diye biliyorum canım inşAllah yazan biri olur
Damla29 Mrs_Mert paronax toplatıldı s olan hala var bende kullandım gecen gün ama iyi arastırmak lazım sanırım bende netten bakıp öle kullandım ateş için
Zeynebinannesiii Yusufeda bızımde öyle 4 gün oldu inatçı bir ateş var kulakları bogazları iltihap olmuş hep
GoGirl Zeynebinannesiii evet dogru biliyorsunuz antibiyotik arkasina fitil verebilirsiniz atesi agrisi varsa
Zeynebinannesiii 2prematureannesi evet düşmeyen bir atesı var ayrıca 4 gündür devam ediyor kulak Boğaz enfeksiyonu olmuş canım
Zeynebinannesiii theAna bende bugün aldım fitilden kullanmadan sormak istedim birde bebegım 10 aylık yarım vericegim dimi
2prematureannesi Zeynebinannesiii anladım canım o zaman kullanabilirsin zaten paranox s fitil olduğu için o şekilde verebilirsin önce antibiyotik ver ama yarım saat sonra fitili ver geçmiş olsun inşallah bebişin ateşi düşerde rahatlar
theAna Zeynebinannesiii bize de doktor vermişti 9 aylıkken ama ben kullanmadım çok aşırı ateşi çıkarsa ver dediği için o yüzden ne kadar verilmesi konusunda fikrim yok. doktorunuza danışın en iyisi