Duygu_26 Merhaba canım anneler kızım 19 aylık olmak üzere ama bu ara acayip bir uyku sorunumuz var. Bu hafta memeden de kestim ondan mı kaynaklı bilemiyorum ama uykusu geldiği halde uyumamak için elinden geleni yapıyor. B dönemde normal mi acaba 😒
Sefeff Duygu_26 ah ah bizdede durumlar aynı misafirim gelecek evi bok götürüyor. Sabahdan beri ilgileniyorum sonra uyusun hemen hazırlık yapayım diye ama yok uyumuyor şuan yarın saat olmak üzere sallıyorum. 10 dk daha bekliycem uyumasa kaldircam artık napayım uyuyuyamiyor demekki😑
Duygu_26 Sefeff benim ki de aynı ya. Sütten kestim ve kucağıma alıştı kucağımda sabahtan beri ama yok. Uykuya direniyor resmen. Çok yoruldum valla bu son aydır
Kucukprens03 Benim ki de son zamanlarda öyle 22 aylık uykuya dalması çok sorun olmaya başladı birlikte sarılıp uyuyorduk biraz uzun oluyordu ama uyuyordu en azından 1 saatten beri yatırmaya çalışıyorum yatmıyor