@SelimSongur Bir şey yapılmıyor, kendi kendine geçiyor. Benim oğlumda da var 1 ay 23 günlükken bakıldı en son 5 çıktı değeri, gözünde ve yüzünde vardı halen. Doktor sorun yok kendi kendine geçer dedi. Şimdi 2 buçuk aylık çok çok az, dikkatli bakınca görünüyor gözünde. 3.ayında tamamen bitmiş olur herhalde.