Ozgegzt Bebeğim 3 aylık bu güne kadar hiç yüz üstü yatmak istemedi.yüz üstü yatırdığımda hemen de ağlıyor sonrasında da kusuyor.Genel anlamda kusma sorunu da var. Yüz üstü yatırmak da gerekiyormuş.Böyle durum yaşayan var mi?
Eliiifffff Aynı durumdayız normalde zaten çok kusan bir bebek yüz üstü yatırdığımda en fazla 2 dakika duruyor sonra çığlık kıyamet her yer kusmuk.