Merhaba aslında bu sorum biraz farklı ben hep tüylerimi jiletle alıyodum doğumdan sonra ağdaya gitmeye korktum çünkü sezeryan yerim acıyordu ama şimdi gayet iyiyim çok şükür. Sorun şu ki jilet hemen çıkardığı için acayip kaşıntı yapıyo e bir de mantar var bende. Eşime karşı da bir kez olsun tüy konusunu açamam temizliğimi nasıl yaptığımı bilmez. Ağdaya gitmek istiyorum ama gitmek için de tüylerimin uzamasını beklemem lazım. E öyle olunca da çıkan tüylerden eşim rahatsız olabilir. Acaba eşime adet olduğumu mu söylesem napsam bunu açıkça diyemem böyle şeylerden utanıyorum. Napsam sizce