Merhaba herkese
Bebeğim icin siparis gectigim emzigi Ay olarak yanlış geçmişim. 0-6 Ay yerine 6-18 sipariş geçmişim.
İhtiyacı olan varsa eğer elimdeki emzirirken satabilirim.
İkili fiyati sitesinden 90 TL aldim
70 TL verebilirim. Sonra kendime doğru olanı alacagim :))