Tkerman Koca_bebek 2.aşıyı oldum sadece kol ağrısı oldu bide gece hafif ateşlendim o kadar biontec oldum giçbir sorun yaşamadım bebeğimlede ilgilenebildim içiniz rahat olsun.
Ates123 2 hafta asırı uyku yapti bende cocuk yataktan dustu vallahi zor gecirdim o gunleri baska bi sey olmadi kol agrisi birde