ikiartibirfilm Içıne oturtulan model var örümcek de diyorlar onlardan kullananlar kaçıncı ayda başladınız acaba kullanmaya
91817161 ikiartibirfilm ben çok karşıydım teyzemler geldi aldırdı Babamlara 5.5 aylık koydular çocuk adım atmayı öğrendi onda . BaZen tabuları yaşanmışlıklar kırıyor😊
EB1661 ikiartibirfilm 7 ayda koydum ama istemiyo şuan 9 aylık daha çok ona tutunarak evi geziyo bende arkasında yapma oğlum dur oğlum modundayım iyimi ettim kötümü bilmiyorum
ikiartibirfilm Ates123 Bebeğim 4 aylık annemde kafasını tutuyorsa ayakta durmak istiyorsa koy artık dedi ama bilemedim ben ne yapsam
ikiartibirfilm 91817161 Burda bi postta denk gelmiştim koymayın felan diye 4 aylık benimkide annem koy artık diyor kafayı tutuyor ayakta dursun istiyor
bikerem ikiartibirfilm 4 aylikken koydum o dediginiz modele,ayaklari yere degil minderine degen model hem oturmayi hem adimlamayi ogrendi oglum, 9.5 aylik oldugu gun yürüdü,simdi tam 1 yasinda kosuyor artık😁 tutabilene helal olsun
91817161 ikiartibirfilm o posta kesin bende koymayın yazmışımdır 😬dediğim gibi yaşanmışlıklar kırıyor tabuları. Adım atmayı onda öğrendi 5 ay 24 günlüğüz yavaş yavaş adım atıyor tuttuğumda
Duygusuz ikiartibirfilm ilkinde hiç kullanmadım ikinci cocugumu 5 bucuk aylıkken 10 dk lıgına koymaya basladım suan 8 aylık evin için de dönüyo onla yoksa iş yapmak imkansız
serebro ikiartibirfilm 7-8 aylıkken yurutec kullandık çok sevmedi ama biraz oyalaniyordu. 11 aylık gibi yürüme arkadaşı 12 aylık yürüdü. 3 4 aylık demisler ama çok erken bence kesinlikle koymayın derim desteksiz oturmaya başlasın en azından yoksa tehlikeli olabilir
DuyguDamla ikiartibirfilm 5. Ayda başladım kızıma ama çok kullanmadım ozamanlar 6-7 aylıkken günde en az yarım saat 1 saat geziyodu onunla 13 aylıkkende yürümeye başladı
Selin123 ikiartibirfilm 7. Ayın ortası falandı. Doktorumuz hiç ama hiç önermedi hatta kızdı önce onu söyleyeyim, kullanmamak daha iyi ama 5 dk da olsa kendi başına oyalansın istedim (oyalanmıyor😃😃) günlük maksimum yarım saat oturtuyorum
NurEmre ikiartibirfilm birşey eklemek istiyorum sorunuza benimde bebeğim şu an 3 ay 17 günlük ellerinden tuttuğum zaman ayakta durmaya çalışıyor adım atıyor ilk çocuğum tam 4 aylık olduğu zaman koymalı mıyım sizce çok heyecanlanıyor ayakta durduğu zaman
ikiartibirfilm NurEmre Benimde senin gibi kafam karişık bebim kızımda ayni tarif ettiğin gibi 4 aylık oldu ama henüz almadım tabi karar veremedim
ftsdmrhn NurEmre o çoğu bebekte olan bir şey. Adimlama refleksi deniyor. Ona aldanıp daha küçücik bebeği yürütexe koymayın ya
balprensesi NurEmre emeklemeden yurumesını hızlandırmak neden? bence gelişim açısından cok erken kaldıkı oturmayı ogrenmelerı 6 cı ayda baslıyor