Aysehris Hangi marka mama kullanıyorsunuz. Oğlum 4 ayı geçti hiç mama kullanmadım ama sütüm yetmiyo gibi artık hiç doymuyo mama vermeyi düşünüyorum memnun olduğunuz hangileri var
DBurcuE Aysehris Aptamil kullaniyoruz dogdugundan beri, ne gaz ne kabizlik herhangi bir sey yasamadik. Bu mama işi biraz şans sanirim.
dontsleppyunhappy Aysehris biz şu an sma kullanıyoruz. Ondan önce Bebelac kullandık. Denemek gerekiyor aslında. Hangisini sever diye. Bı kerede hipp aldım ama o biraz pahalı olacak diye birakitm