Oykuaygun biz galiba 1 yaşına yakın almıştık, sebebide ufaktan ufaktan ayaklanmaya başlamıştı ayak sağlığı için ilk adım pandufu ve özellikle doktorumuzun ve bir çok anne arkadaşımızın tavsiyesi ile VİCCO markasını tercih ettim halada aynı markanın ayakkabılarını almaya devam ediyorum. Kış bebesi olduğu için ayaklarıda üşümedi güvenli rahat giyindi ayakkabısınıda, bildiğim kadarıyla 3-4 ayda bir ayak numarası değişir bebelerin birde 1 cm önden pay bırakarak seçtik ayakkabısını uzmanlar pay kalmasını öneriyor. Alım yaparkende sitenin kendi sayfasında ayak ölçümlerine uygun ayak numaraları var ona göre bakabilirsiniz