Dilaam Kizlar merhaba hepinize sağlıklı günler diliyorum çocuğu bebeği covid e yakalanıp yoğun bakıma alınan oldu mu veya böyle bir tanıdığı olan var mi?
Cerenkasnic Dilaam benim tanıdığımın yeğeni olmuştu allah korusun entübe olmuştu şimdi iyileşti ama sürekli bi ilaç kullanması gerekiyormuş yoksa nöbet geçiriyormuş allah korusun bebişleri