Volmine nasıl yani? Online market demek bu demek değil mi zaten. Elbette getirecekler, işleri bu çünkü. Ben her zaman hiç olmazsa 5₺ veriyorum. Helali hoş olsun, emeklerinin karşılığı değildir elbette ama boş göndermek içimden gelmiyor. Kartla da ödesem getiren kişiye bahşiş veriyorum. Çay içersiniz, çok teşekkürler diyorum. İçim rahat oluyor. :)