Merhaba anneler. Düzeltilmiş 10 aylık ikizlerim var. Çok ta güzel uyku düzenleri vardı. Yatağa yatırınca kendi kendilerine uyurlardı, güzelce uyur uyanırlardı. Akşam 20.30 gibi yatıp sabah 10.00 gibi uyanırlardı. Gündüz de 2 uykuları vardı, mis gibiydi. Ne olduysa geçen hafta ameliyat olmamla başladı. Ameliyat olduğum için annem bizde kaldı. Ondan öncesinde de işe gidiyordum. Yani bi 10 gün kadar annem baktı. Hastanede kaldığım geceden sonra o çocuklar gitti bambaşka çocuklar geldi. Gündüz yatırıyorum mesela, ayakta dikiliyorlar. Yatağa yatırıyorum oyun zannediyorlar kahkaha atıyorlar ama gözlerinden uyku akıyor. Gülmüyorum sert bakıyorum anlasınlar diye suratıma bakıp gülüyorlar. Her ne yaparsam yapayım kahkaha olarak geri dönüyor, oyun zannediyorlar ve artık çıldırıyorum! Ne zaman ki sesimi yükseltip bağırıyorum o zaman oyun olmadıgını anlayıp uyuyorlar ama hiç sağlıklı bi durum içinde değiliz. Psikolojileri düzgün olsun diye ben gözlerinin içine bakarken böyle daha da mahvetmekten korkuyorum. Yatırdığım gibi ikisi de ayakta dikiliyor. Ya annem çok şımarttı ben öyle düşünüyorum, ya da huyları suları değişti 1 günde. Allah rızası için tavsiyesi olan var mı? Oyun yapmadığımı, o anda uyumaları gerektiğini ben nasıl anlatabilirim, nasıl belli edebilirim var mı bilgisi, tavsiyesi olan. Bu arada sabah 10.00 da uyanan çocuklar 07.15 dedim mi ayaktalar artık…