Feyza1 Kızlar bu ara ne alsam elimde patliyo . Sinir oldum gerçekten. Dün internetten aldığım fissler marka düdüklü tencere geldi akşam tavuk başladık annemle birlikte çok hoşumuza gitti . Elde yıkadık ve tencerenin haline bakın. 🥴 Şikayetvar sitesinde de birisi aynı şeyi yaşamış ama 1 yılın sonunda olmuş. Aradım foto istediler attım bakalım ne olcak. Yaşayan var mı bu durumu ? 😕 https://imgyukle.com/i/kJOs5N
Feyza1 GokSuM ya ciflenecek bir durum değil bence bu. İlk kullanım da böyle olması büyük sıkıntı. Değişim yada iade talep edicem. Bence de yazık ya çok kafam bozuldu
dinle_beni_bi Kayınvalidem kullanıyor. Ama hiç böyle olmadı. En iyi düdüklü tencere markası. Aldığınız yere iade etme şansınız varsa iade edin
Feyza1 dinle_beni_bi Evet bende en iyisi diye aldım ama sonuç bu. Şikayetvar sitesinde de görmüştüm benim başıma gelince şaşırdım açıkçası. Şuan aynısının yenisini gonderseler bile tereddütlerim var bu markaya karşı
Feyza1 RumeysaH henüz kendim müdahele etmek istemiyorum satıcı ne derse artık ona göre bakicam bir çaresine