Ben 2 aylıkken yüzüstü aktivitesi yapmaya başladım 3 aylıkken destekli döndürdüm yavaş yavaş desteksiz yarı dönmeye başladı. 4.aya giriyoruz ilk dönüyor yüzüstü yatıyor ardından gene dönüyor. Sizin de desteklemeniz lazım yaptığı zaman alkış yapıp gayret etmeniz gerekir