Taze-Anne28 Benim bebeğim de 5.5 aylık, 1 aydır gidiyorum okula. Süt izni ile 3 saatte dönüyorum. Yokluğumda sağdığım sütler vardı buzlukta, onu veriyordu annem. Süt içmeden uyumuyor çünkü.
Ben de tadımlara başladım ama doyuracak kadar yemiyor şimdilik, benim de kafam karışık sanırım mama başlamak gerekecek diye düşünüyorum