zeyzey14 Kızlar yasin dışında ölenlerin arkasından ne okumak iyi olur ? Bilenler bilgi verebilir mi ?
hayal_perest zeyzey14 amme, tebareke okuyabilirsiniz 3 ihlas 1 fatiha okuyun başta peygamber efendimiz olmak üzere bütün ölmüşlerimizin ruhuna hediye edin inşallah 🌸❤️
buzlulimonata Ben de smdi baktim internetten özellikle Mülk suresi ölenin arkasindan okunurmus. Günahlarin affi ve kabir azabindan kurtulus icin okunurmus. Hadis olarak okudum☺️