MiracAlpinveUmutunAnnesi Beyzaaaa Bilgim yok malesef. Hastanedeyseniz sorabilirsiniz yada arayın hastaneyi. En son ihtimal eczaneye sorun. Geçmiş olsun.
Beyzaaaa MiracAlpinveUmutunAnnesi hastanede değilim canım damlayı oldukdan 1 saat sonra ateşi çıkdi anlamadım 😔 eczane soraym
MiracAlpinveUmutunAnnesi Beyzaaaa Evet yada arayın hastaneyi direk. Bilgi vermediler mi size ateşi çıkabilir diye? Buarada ölçtünüzmü?
nuharasduhaayaz ilk goz muaynesindeki yapıyor canım benim oğlum sol damarı gelismemisti 5defa gittik geldik hepsindede yanakları bile kip kirmiziydi korkma ateş yapiyor
susunbebekuyuyo Beyzaaaa muayene esnasında göz bebeğini büyüten damla yapıldıysa ateş yapabilir sonra geçiyor endişelenmeyin
Azyef Beyzaaaa evet canım normal ben muayeneye gittiğimde soylemıslerdi kalın giydirme bırde çok aşırı ışığa magruz bırakma göz bebeklerını büyütüyor ı damla daha ıyı muayene etmek ıcın ışığa çok duyarlı oluyorlar
glcn-b Beyzaaaa biz de kontrole gittiğimizde damla ateş yapabilir demişlerdi, bizde yapmadı ama olabiliyormuş