Siyahii Wolverine kitap tavsiyeniz varmı bende çok seviyorum kitaplarla ilgilenmesini ama kitapların kenarlarını kemiriyo resmen. Nasıl yapsamda bıraktırsam şu davranışj
Wolverine Siyahii cırt cırtlı kumaş kitaplar, dokun hisset kitapları güzel, bir de ben iş Bankası kültür yayınları 0-3 yaş grubu kitaplarını alıyorum.
GoGirl Siyahii kendine etrafa zarar vermeyeck seylere musaade ediyorum elinde dolasip yemek istiyorsa inat ediyorsa izin veriyorum buyuk oglumada izin verdim ama baska yere gttiginde olmayacagini anlattim gttigimizde ole bir talebide olmadi. Mesela kasikla vurup zarar veriyosa hemen eglenceli bir sey buluyorum seni yakaliycam simdi diyorum gülüyor kaciyor gidikliyorum eglenirken kasigi alip unutturuyorim Bir seyi hayir demissem tekrar evet demiyorum
Siyahii Fenty oo çok fazla. Biz oyuncakcıya girsek bile sadece bakıp çıkabiliyoruz. Israrla al diye ağlamıyo daha ama ileride ne olur onu bilmiyorum.
dontsleppyunhappy Siyahii ben nas edemiyorum, benden çekinmiyor. Hayır desem de yapıyor. Hele biseyi elinden alicam, yerlere yatar ağlamaktan. Bizde daha çok oyun oynamaya çalışıyoruz. Uzun süre bir oyuncağı saklıyorum çıkarınca seviniyor oynuyor
Siyahii dontsleppyunhappy Uzun süre bir oyuncağı saklıyorum çıkarınca seviniyor oynuyor Bunu bende yapıyorum ama o oyuncakla bile bi saat zor oynuyo
GoGirl Siyahii en yanlis olan o.eger olabilecek bir seyse ben musaade ediyorum kati kurallarim yok ama hic olmayacak bir seyse hayir denmisse bitiyor ozellikle kendine zarari olacak bir seyse mesela makasa takmis durumda koca makasi ac kapa yapayim dyr Allah korusun yuzunu bile keser kaldirdim makasi artik goremiyor
Siyahii GoGirl öyle kendine zarar verecek şeyleri bende izin vermiyorum zaten ama dediğim gibi mesela çay kaşığı tv ünitesine vuruyo parkeye vuruyo baya ses çıkarıyo bu sadece bi örnek elinden aldırmıyo onu. Bende ağlamasın diye alamıyorm
GoGirl Fenty ve hemen bozuyorlar 😥 ya da benimkiler haşin oynuyor 😅 hic saklayabildigimiz kumandali araba yok hep cöp oluyor
Pamuk_seker Siyahii Bu kitaplari kesinlike tavsiye ederim kurallar dışına çıkılmaz gezerek tv izleyerek yemek yemez kibar teşekkür etmeyi bilir çöpünü kendir atar oyuncaklari toplar itiraz etmez inatçı olsa bile yapilamayacak seyleri aglamayla yaptıramaz cok faydasi var doğru eğitimle bagirmadan kızmadan doğru yaklaşımı öğretiyor 🥰
Smy16 Pamuk_seker çok güzel kitaplar, çok fazla kitap okumaya vaktim yok 2 bebegim var cünkü acaba en faydasını gördügünüz kitap hangisi ben bi tanesini alsam en çok şu işe yaradı dediginşz
Deletedmom54554 Siyahii dayanmak lazım dediğim gibi irade çok iyi o zaten dayanmadığını ağladığında yapacağını bildiği için bınu kullanıyor 🙏🏻
Deletedmom8453 Siyahii Ay tam olarak her şeyi aynı 😂18 aylık bizimki de biraz inadı var zaten koç burcu. Yapma dedikçe yapıyor bende eline bir şeyler veriyorum sürekli değişik değişik ama nereye kadar. Bazen çok çıldırınca balkona çıkarıyorum arabalara bak falan içeri girince başka şeye yöneltiyorum öyle öyle oyalıyorum televizyonu dibinden izleme huyu olmasa genel olarak dinliyor
Siyahii Deletedmom8453 balkonda iyi fikir aslında ama burda havalar soğudu bile. Ben kural koyamıyorum işte tek sıkıntı bu