Kızıma 6-7 aydır hipp combiotic kullanıyorum, hep Ya Migros’tan ya e bebek tarzı yerlerden alıyorum. İlk defa evdeeczane diye bir internet sitesi var, bütün e-ticaret sitelerinde de mağazaları var, baktım alanlar da memnun, pek bir şikayet yok, ben de 3 kutu sipariş verdim (marketlerden çok daha makul fiyata) 2 gün önce açtım ilk kuyuyu, az önce yine kızıma yapmak için kutuyu açınca en üstte kurt duruyordu. Neye uğradığımı şaşırdım, firmayı aradım iadeye gönderin bizde incelemeye gönderelim ilk defa böyle bir şey ile karşılaşıyoruz falan yaptılar ama ben peşini bırakmak istemiyorum. Başka nerelere şikayet edebilirim? Merdiven altı ürün olduğunu düşünüyorum çünkü.