Ozgegzt Bebeğim Şu anda 3 aylık olmasına rağmen her beslenmeden sonra bazan çok bazan az kusuyor.Sizce Normal mi doktora götürmeli miyim?
Fenty Ozgegzt Bazı kusmalar önemsiz oluyor demişti gittiğim doktor, yani reflüyü yada herhangi bir şeye bağlı değilse 6. Aya kadar geçiyormuş. Benimde oğlum çok kusardı dediği gibi 6. Ayda geçti. Biraz dik besleyin hemen yatırmayın.