İnanın amacım sizi üzmek yada korkutmak değil sadece başımıza geldiği için diyorum kuzeniminde bebeği erken doğdu kuvez sonrası evde kilo alsin die mama verdi ve 3 aylıkken zaten 1 aydan fazla kuvezde kaldı yediği çok geldiğinden kusmus ve boğularak olmuştu geçen sene gazını tam çıkarın ve mutlaka yan yatırın o sırt üstü yatirmisti benim bebeğimde 34 haftalık doğdu şuan Allah’ıma bin şükür 20 aylık oldu bile ben ondan etkilendigim için çok dikkat etmiştim yan yatırma olayına ve gazını çıkarmadan hiç yatirmamistim rabbim hepimizin evlatlarını sağlıkla büyümeyi nasip etsin