AlyaMina5 6 aylık oturdu, 9 aylık emekledi ,12 aysa yürüdü 2 yaşında konuştu 3 yaşında yetişkinler gibi konuştu ben hiç ekstra oyuncak almadım yüz üstü yatırdım hep o çokkkk faydalı onla hep zaman geçirdim beraber oynardık şarkı falanda söyler konuşurdum onlar çok hassas dikkatlı davranman lazım ☺️Düzeltilmiş gidiyorduk 1 yaşından sonra kronojik gittik