pandemibebegi pinar5595 4. Ayda dış dünyaya açılıyorlar ve genelde beslenmeme sorunu görülebiliyor. Bunun sonucunda da kilo artışında yavaşlık olabiliyor. Yanlış hatırlamıyorsam kızım 500 Gr falan almıştı.