Arkadaşlar bu durumu yaşayıp bana yardımcı olacak birisi var mi bebeğim emmeyi reddetmiyor ama sütü cekemedigi icin sinirleniyor memede ağlıyor karnını biraz doyurup meme verince emiyor biraz uyuya kalıyor ve yutkunma sesi çok az geliyor artık kendimi çok kötü hissetmeye başladım bana akıl verin 🙏