HHatice Selam kızlar🤗 Saçlarım çok kuru resmen kazık gibi oldu, kullandığınız memnun kaldığınız şampuan önerilerinizi bekliyorum 😇
cagankusunannesiii HHatice ben şampuandan sonra pantenin saç kremini kullanıyorum yumuşacık yapıyo canım 😊
Deletedmom_72 HHatice https://mopas.com.tr/gliss-sampuan-dokulme-karsiti-500-ml/p/857885 Bu benim saçlarıma çok iyi geldi benim saçlarım kuru normalde çok dökülüyordu
Deletedmom54554 HHatice Dove şampuan İpek yada hobby krem çokkkk severek kullanırım diğer şampuanlar saçımı döküyor
HHatice cagankusunannesiii yorumun için teşekkür ederim canım şampuanında mı panten ve normal saç kremi demi yoksa bakım yağı mı🤗
Delibirhatunn Ben hep Elidor kullanıyorum saçlarım çok yumuşak. Yine Elidor’un saç bakım kremi var o da güzel
HHatice Delibirhatunn bende şuan elidorun pembe serisini kullanıyorum ama bana iyi gelmedi sen hangi rengini kullanoyorsun🤗
Alpbeybi HHatice çok uygun fiyatlı diyemem ama sürekli indirimler oluyor. Ben çok memnunum markanın kullandığım ürünlerinden
94z-20u HHatice canım duş sonrası bakım spreyleri var onları kullanabilirsin yada argan yağı hem besliyor hemde yumuşacık yapıyor yoksa şampuanlar birşey yapmıyor
buzlulimonata Sacinizda boya var mi? Bir de yasadiginiz yerin suyuyla alakali da olabilir. Onun disinda dove ve gliss önerebilirim yumusacik yapiyor saclari☺️
HHatice buzlulimonata kına var saçlarımda İstanbul suyu baya kireçli oda olablilir bu şampuanlarıda bi denerim artık teşekkür ederim 🤗
2bebelianne__ HHatice head and shoulders ın şampuanını kullanıyorum mor olan çok memnunum elidor bana hiç iyi gelmemişti aşırı dökülmeye başlamıştı saçlarım saç kremindede pantene kullanıyorum yumuşacık oluyor saçlarım
HHatice 2bebelianne__ aynen benimde saçlarımı dökmeye başladı panten saç kremini deneyeceğim teşekkürler 🤗