Ben ilk doğum yaptığımda kayınvalidemler tuzlayalım vs demişlerdi, hayır kesinlikle istemiyorum dedim. Eve gelince illa tutturdular bende o an bi boşluğuma denk geldi izin verdim. Bişey olmadı çok şükür ama pişmanım. Sonradan araştırdım çok zararlı. Hatta onlar gittikten sonra çok ağlamıştım ben nasıl izin verdim diye