Merhaba güzel anneler. 🌸
bebeğim 10 buçuk aylık son 1 haftadır günlük kaka sayısı 4-5 e yükseldi ishal veya hasta değil normal kıvamda ağır kokulu bu kadar fazla dışkılaması endişelendirdi beni normalde günlük 1-2 en fazla 3 kez yapardı bir fikri olan var mı? 2 diş çıkarıyor Diş dönemindeyiz acaba onun etkisi olabilir mi?