ayse327 aydan itibaren geceleri saat başı uyanmaya başladı ve bir türlü düzelmedi şuan 14 aylık hala devam ediyor. her uyandığında emmek istiyor sonra ayağımda sallayıp geri yatırıyorum. yaşına girince düzelir diye bekliyordum ama nafile nolcak böyle çok yıprandım gerçekten gün içinde de gergin mutsuz oluyorum çocuğa da yansıyo nasıl geçer bu işkece bana bi çare..