Sesy mantar olabilir ama geçici gibi duruyo. Ben çok sakar olduğum için bu tip şeyler çok başıma geldi. Sadece 1 kez ayak tırnağım düştü ama o zaman da canım hiç acımadı çünkü önce tırnak ölüyo alttaki hücreler de ona göre hazırlanıyo. Sonra hemen uzuyo zaten. Ama sizin tırnağınız muhtemelen düşmeyecektir dediğim gibi alttan çıkan hastalıklı olanı itecektir. Rica ederim geçmiş olsun☺️