AleynaMelis Merhaba kızlar bebeğim 22 günlük bazen gaz sancısı oluyor geceleri hiç uyumuyor kıpkırmızı oluyor ve kendini çok kasıyor Bu ürünü komşum önerdim 3 çocuğumda kullandım çok memnun kaldım dedi Sizce almalımıyım kullanan var mı
Bkttduha AleynaMelis ben kullaniyorum bi zararini gormedim 2 ayylik olana kadar biogaia nurs harveys ullandim biseye yaramadi su an 6 aylik 2. Ayindan beri kullaniyoruz
Meryem09 AleynaMelis aynı dönemde biz de kullandık gaz olarak iyi geldimi bilmiyorum ama oglum çok 💩 yapmaya başladı gün içerisinde aldığım bütün bezler 💩 sonrasında ben bıraktım. Bir yerde okumuştum zinco bağırsakları tembellestiriyor diye ama ne kadar doğru bilmiyorum
BernaLina0 AleynaMelis iki gün oldu bnde kullanıyorum canım. Sab simplex kullanıyordum başlarda iyiydi sonra pek fayda etmedi. Bu arada 36 günlüğüz. İki gündür zinco kullanıyorum rahat sancı konusunda . Yani zincodan dolayı mı yoksa humana rezene kimyon çayı içiyorum bi haftadır ya da ondan mı tam emin değilim ama iyiyiz şuanlık
Brrnhtc Gaz damlaları tamamen deneme yanılma yöntemiyle. Daha çok küçük sanki. Doktora danışmadan almayın bence.