Habibe08 Aselnazz hematen ve oksizinc kremi karistirip kullandim doktorum soyledi ilk kullanimda kizarikligi gecti kesinlikle deneyin bepanthol filan 😂😂
AlyaAda Aselnazz hızlı bir şekilde geçsin istiyorsanız markete gidip Arko tüp krem yeşil olan onu alın sadece bir günde nasıl geçiyor göreceksiniz bizim çok fenaydı sıdocrem kullanıyoruz ama geçirmedi Arko krem akşama baktığınızda söndürmüştü
Ewrem Nupwsen Hakiki zeytin yagi kizginlastrip sogutacaksinz Sonra paumkla surdunmu Gecti sukur Yani en pahali kremlern yapamiyacani yapti die bilirim
Aselmira Aselnazz bizim de oldu ve hiçbirşey geçirmedi çatladı kanadı artık annem katı yağı erittik onu pamukla sürdük hiçbirşeyi kalmadı yine de sana kalmış canım yapıp yapmamakta ben artık kızımın poposunda pişik bile görmüyorum
Habibe08 Aselnazz bide bence arkoyu kullanma bende ilk kullandim gecirdi sandim ama sonrasinda daha beter yapti eczacida kucuk bebekler icin uygun degil bu krem dedi icerik olarak her bebekde ayni etkiyi gostermiyo
Deletedmom001 Aselnazz canım travazol diye bi krem var sağlık ocağında yazıyorlar yazılınca 6 7 tl gibi bişey ama direk almak istersen 25 tlydi galiba çok etkili bi krem gün içinde bile etkisini gösteriyor tavsiye ederim 😊
mmbs Aselnazz Geçen gün benim oğlumda oldu. Kantaron yağı sürdüm ve ilk sürmemde fark etti 1 günde geçirdi. Birde Böyle pişik olursa hemen ıslak mendili bırakıyorum pamuğa dönüyorum.
Egecim Aselnazz desitin mor olanı deneyin derim pişik önleyici değil iyileştirici hemde içeriği temiz zararlı maddeler yok.
yldrm986 Aselnazz Prima aktif bebek kullanmanı öneririm.ıslak mendil yerine kare pamuk ile popo temizlenirse ve havalandırılırsa sonuç alacaksın bence, geçmiş olsun ..
archmom Aselnazz Krem zdrave hemen geciriyor.Bulgaristan gocmenlerinin vazgecilmez kremidir.Belki netten bulabilirsiniz
AlyaAda Aselnazz kesinlikle Arko krem tüp şeklinde küçük bakkallarda satılan benim kızıma da bi ara be yapsak geçmedi arkadaşımdan kulak aşinalığı kalmıştı bi deneyim dedim o gün geçti daha pişiği
Hamide16 Aselnazz ıslak mendil kullanma temizleme pamuklarıyla sil bence. Ben ne zaman ıslak mendil kullandam pişik oldu.
yamacinannesii Aselnazz iki ay bende çektim pişik canım. Her kremi yağı denedim. Arko krem iyi geldi. Kesin dene.
Hamide16 Aselnazz bende öyle yapıyordum ama yine pişik oluyodu primanın hassas ciltler için ıslak mendilini yıkayıp kullanıyodum fakat yine pişik oldu bende pamukla silmekde buldum çareyi
MasalMavi Aselnazz evet kızımın cildi hassas dünya kadar para harcadım kremlere baktım olmuyo teyzem demişti bide onu denim ne kaybederim dedim cidden 0 pişik 😊