Kızım 3 aylık poposu pişik oldu.. sürekli havalandırıyorum,her bez değiştirmeden önce poposunu yıkıyorum,pudra kullandım,bepanthol kullandım,sudocream kullandım,kantoron yağı kullandım maalesef gecmedi 🤦🏻♀️ Her bez değişikliğinde ağlıyor artık ağlamasına dayanamıyorum. Sizin bir öneriniz var mı? Hızlı bir şekilde geçsin artık