Arkadaşlar bebegım 3 aylık gun ıcınde az uyuyor ve nasıl onunla vakıtı gecırcegımı şaşırıyorum
biraz aktıvıte yaptıktan sonra sıkılıyor siz bebeklerinizle ozellıkle 3 aylık bebegı olanlar gununuzu nasıl gecırıyosunuz
kullandıgınız bir etkınlık oyuncagı varmı?