Tuba NekwaSultan basta emiyordu bendede oturarak altina yastikta koyuyorum. 1-2 kere emiyor sonra birakiyor kafasini ceviriyor meme reddi gibi haraketler ediyor. yatarak emzirince de normal bi sekilde emiyor. Ebemde geldi bakti dogru emziriyormuyum diye ve her seyi dogru yaptigimi söyledi bi dönem sonra düzelir sürekli oturarak emzirmeye calis dedi ama 3 ay olacak hala düzelmedi 😔
NekwaSultan Tuba sen iyce acikmasini bekle emzirmek icin dedigim gibi rahat bir pozisyon al illa emer canim🤗
Tuba NekwaSultan bu gidisle mecbur öyle olacak zaten☺️ 2 hafta sonra ucak yolculugu yapacagim 4 saat ucus ve evden cikip da geri eve girmem 7-8 saati bulur. Her ihtimale karsi evde sütümü pompalayip götürcem eger kucakta emmese kasikla vermek icin ama kucakta emzirmeye direnecegim insallah emer😊
mcansum Hacerr7 bebegin altına yastık koyablrsn sana yetişir kulak srununa da takılama bebeklrr hep yatar pozisyonda emiyor zaten onn ıcn bsy dğeişmyr ssn kendn değiştiryprsun nasl rahatsN öle emzir
NekwaSultan Bu orta kulak iltihabi şehir efsanesi bence. Ondan olur bundan olur ya üşütür ya da kulağına su kacar Basi meyilli olmali altina yastik ya da kol destekli
Barismehtap NekwaSultan yaklaşık 9 aydır yatarak emziriyorum,çok şükür hiç kulak iltihabı olmadı. Siz oturarak emzirseniz de bebek zaten yine yatıyor ☺️Bence de efsane
Zeyyy Hacerr7 11 aydır oturarak emziriyorum yatarak nasıl oluyo ki kızım hiç yatmaz 😂😬 emzirdigim bacağımı hafif büker kolumun altına yastık koyarım benim göğüste küçük öyle sıkıntı olmuyo yastığı bacağıma destekliyorum
Dullu Bn ilk 3 ay kucagmda emzirdim 4 aydır yatarak emziriyorum bana çok rahat geliyordu ama şimdi sırt bel agrılarım aşırı var emzirmeden kaynaklı olduğunu düşünüyorum
Hacerr7 Dullu benimde çok aşırı valla mahvoldum ablamda uzanarak emziriyor onun da beli agrıyormuş fark etmiyor demek
Zeynonunannesi Meli hiç özenme benim kızımda bitek yatarak emiyor başka yere gidince çok sorun oluyor arabada misafirlilte emmiyor
Yagizmomms NekwaSultan Yok ben emzirirken uyuyakalirim çocuğu boğarım diye emzirmiyorum açıkçası ya kafam kadar memem var 😅 en azından oturarak uyumuyorum.
Dullu Hacerr7 iyi degilmiş demek ki yatarak emzirmek . Ama kızım o kadr alıştı ki kucakta emmiyor bile