Pimpirikanne bizimde ateş falan çıkmıştı işte, doktor aferin şurup verdi, ateş düşürücü vardı zaten. Burnu tıkalı sürekli açtım burnunu . Sonra öksürüğe dönünce hemen eczaneye gittim bitkisel öksürük şurubu dedi aldım. Sabah akşam verdim yarım ölçek, çok şükür gecti