Mervesahin kamerası şarj olmuyor zaten kullanmak için priz gerekli bebeği gördüğümüz ekranın ise şarjı çok uzun gidiyor diyemem biz ekranı açık kullandığımız için günlük şarj ediyoruz. Şöyle bir özelliği varmış ekranı kapatıyormuşuz bebek hareket ettiğinde veya ses çıkardığında görüntü geliyormuş böylece şarj çok uzun gidiyormuş ama ben daima görmek istediğimden ekran hep açık 🌸